Naši konzultanti dokáží spolu s Vámi definovat chytrou strategii k naplnění Vašich očekávání.

Analýza a nastavení optimálních CRM procesů

CRM není:

  • Počítačový program
  • Krátkodobý projekt
  • Mobilní zařízení v rukou obchodníků
  • IT projekt
 
Co tedy je CRM?
 
  • Komplexní znalost prostředí
  • Vědět, jak využít potenciál trhu
  • Adresování a řešení potřeb zákazníků
  • Efektivní investování zdrojů a energie
  • Efektivní řízení výkonu obchodního týmu
  • Znalost vývoje prostředí a analýza příčin

Oblasti zákaznicky orientovaných procesů CRM je v současné době věnovaná obrovská pozornost. Dodavatelé produktů a služeb si uvědomují, že dnes již nestačí přijít na trh s produktem a zákazníci už si ho najdou. Naopak, zákazník vyžaduje nejen produkt, který bude nejlépe vyhovovat jeho potřebám, ale i rychlý a kvalitní servis.

Správně nastavený CRM proces a vhodně zvolené nástroje vám umožní poznat a využít potenciál trhu, chápat potřeby zákazníků a umožní včas identifikovat a řešit obchodní rizika.

  • Plzeňský Prazdroj
  • Pivovary Topvar
  • CocaCola Enterprises, Inc.
  • Con4Pas
  • Pepsico
  • SAP
  • Tuborg